Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 13, 2009

Aktiviti Transisi - Part III

Kisah ni pending dari minggu lepas, sori sebab lupa.... selepas majlis perpisahan dengan Boss tempoh hari, kami terus bawa budak ke Dataran Perdana.... sementara nak setting microphone, Cikgu2 suma tolong bawak budak lari2 anak keliling padang.... tak kira mengandung ke tidak, semua pong larik... aku tak paksa ok... taknak cakap taknak....Selepas lari bebudak pun beratur, kena jarakkan pulak...
suruh pusing pastuh depa tangan.... Memang payah tapi sebab ramai yang membantu maka dapatlah buat dengan cepat...
Inilah jurulatih....Hana.... TQ sebab rajin tolong aku.... Hana merupakan seorang ibu kepada seorang anak yang sihat.... yer... nangis tengok dia boleh maintain body tau! Takpe, aku pun dah start berazam nih.... tunggu berjaya atau tidak saja....
Akiviti dimulakan dengan regangan dan simple moves.... Aku pun excited buat regangan, sampai 3 hari kesannya...aduyai! Sama jugakla dengan Atol ni...excited jer bila org buat aktiviti yer?
Tengoklah macam2 gaya bebudak ni... Pastu aktiviti diakhiri dengan tarian poco2,
jurulatih bertugas adalah Azril.... Bebudak memang sonok la dapat ,memain, tapi kami memang tak pernah lupa nak marah depa....Terima kasih banyak2 kepada semua yang dah banyak bantu aku....Oleh kerana bebudak dah penat bersukan dengan gembiranya....lepas rehat, ku aturkan aktiviti mewarna saja untuk mereka..... Sekian, tamat satu kisah!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog