Tuesday, January 20, 2009

A Very Tiring Monday - Part II

Sambungan......
Gerai Sand Art
Percaya atau tidak, aku tak pernah buat sand art ni seumur hidup aku.... Entah kenapa aku pun tak tau... dulu kecik2 aku tak tau pun benda ni ada, pastuh, dah besar tak teringin pulak....sampai KRZ yang cadangkan suruh aku try....
Aku pilih gambar Sponge Bob ni, sambil garu2 kepala tak ingat warna si Bobob ni....
Nak mengeluarkan pelekat tu punyalah payah,
disediakan lidi cungkil gigi.... dahla aku ni jenis tak berseni....
terbongkok2 macam orang sakit.....
Kendian berusaha meletakkan warna.... ada budak yang mula kemudian dari aku awal2 lagi dah siap...
apa ke lombab bonau aku nih....
kali pertama kan, cam tak besa lagi la...
KRZ siap bagi tip,
letak banyak2,
tekan2 ngan sudu...barulah lekat cantik.....
akhirnya siap! Bila dah siap, tengok budak lain punya, rupanya mata Bobob warna biru... aduyai! Takpelah, cuba lagi lain kali!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha..tahniahh!!!


acik pon dh tua bru reti buat benda tu..masa family day company 2 years back.

yg kelako,siap berebut2 gan bebudak..tolak2 lagik.hahaha.keji.

lantak la kan..kita x penah buat.tu jakun melampau! ;p

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog