Tuesday, January 6, 2009

Hari pertama persekolahan!

Seperti biasa malamnya aku sukar nak melelapkan mata, berdebor ngaahkan pengantin... tak sabor nak tau apa yang berlaku esoknya... sebab tu ada entry bertajuk overtime..... hehehehe... seawal pagi KRZ bangun dulu.... walau pun aku tak lena tapi berat beno nak bangun..... dah bersiap2 kalut2....
7.50 aku keluar dari umah... gelap lagi dan pemandangan adalah cantik....
kendian sampai skul dalam kul 7,
ingatkan jadi org 1st tapi Zue sudah mengatasi aku.....apa pun syabas yer Zue.....
7.30 loceng bunyi dan murid2 beratur.....bermulalah episod ucapan GB dan semua GPK.... tengok, kehadiran parents yang merimaskan aku dan kawan2...... Sangat sibuk, tak sempat nak amik gambar lepas tuh, sori yer..... Ini pun aku dah sakit otak buat transisi....Rehat kejap....Tata!

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe...ada kes budak meraung tak??

Aida Fidah said...

Ada, bila namapak mak depa terus melalak, tadi yang mak takde ok jer...

*Sok2 jadi mak, tak yah tunggu anak kat skul

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog