Saturday, January 10, 2009

Jalan2 di OU!

Petang semalam, selepas mengambil anak2, KRZ terus membawa kami ke OU..... Sampai2 saja terpaksa ke toilet sebab Apik beraking... Pastuh terus ke Arena untuk nyam nyam....
otw tu aku ada nampak deco ni.... agak cantik.....
Fatin pun sampai masuk ke dalam pagar.... Sampai ke Arena, KRZ terpaksa amik 2 baby chair..... Makanan KRZ.... dan gambar yang ini pulak, sambil2 aku suap
Nasi Ayam pada Rafiq dan Fatin....Tengoklah gaya Rafiq nih... Aku tak makan pon.... takde selera dan tak teringin apa2 pong....
oklah yer...sekian....bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

akak,apiki dh tunjuk true kaler kan..dah tak kaberline jadik baik dah.muhahahaha.anak bujang akak tu dh besau..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog