Tuesday, January 20, 2009

A Very Tiring Monday - Part I

Kejadian berlaku semalam la ni.... aku p skul, Kak Sal datang amik ukuran badan kawan2 yang semangat nak berpengakap.... termasuk Datin DEL.... Boleh ada kawan aku tegur, "Budak ni macam anak kawan saya", kata kawanku kepada Kak Sal..... (depa maksudkan kawan tu, aku la).... waktu tu aku takde kat situ, pastuh tetiba aku ada pun depa cakap macam tu...aku cakap la, memang anak aku pun.....yang boleh depa jadi tak kenai anak aku tu pasal KRZ sekolah petang yang membuatkan bebudak dah lama tak mari skul..... Abis amik ukuran, aku masuk kelas seperti biasa, balik tengahari sempat paksa KRZ amik gambar aku kat keta..... Balik umah, mandi manda, terus gerak p jemput anak2.... sampai Shah Alam singgah PKNS dulu.... tapi hampa.... apa yang kami cari takde kat situ.... aku sempat grabbed satu novel nih.... pastuh terus g Alam Sentral dengan niat nak ke Camp Apparel.... Sekali kedainya dah tutup la...... katanya dah 2-3 bulan pindah.... aduyai! payah la aku nak cari stok barang2 nanti.... terus turun Nagoya beli kain untuk buat Uniform mereka...... Macam2 perangai anak2.... yang Fatin tak mahu berjalan nak dukung, Yang Rafiq sibuk nak bertapa kat atas lantai....Mujur KRZ rajin melayan.... kalau tak, mau pengsan aku sorang2 nak control anak.... Kendian gerak ke Plaza Shah Alam pula.... oh! Dah ada Pelita Nasi Kandar.... tapi belum teringin lagi, malas nak bersuara.... nanti mesti KRZ ajak singgah punya... Masuk jer terus turun LG untuk beli topi dan aksesori lain..... Dah cantik dah kat bawah tu... takde dah kedai jual cd/dvd game & ps2.... barulah nampak grand dengan tiles yang berkilat2.... lepas beli barang yang sikit tapi sangat mahal kerana kopak duit aku RM350 kat situ saja... kami terus jalan kekonon nak balik.... nampak deco CNY, suruh Fatin posing dulu.... Pastuh Apik pula...boleh Fatin mengarah2 Rafiq nak buat macam mana...kelakor benau...tengoklah ni...jangan pijak tu, pegang sana..... macam2 arahan kakak yer.... Akhirnya dapat juga sekeping gambar Rafiq.... Pastu ada gerai sand art.... Citernya nanti eh! Panjang sangat dah ni aku rasa, malas nak menyusun gambar jer.....Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hik3..kelako..rupanya mmg 'anak kawan saya' daaa...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog