Saturday, January 3, 2009

FamilyDay@Cherating-PartXI

Destinasi pergambaran seterusnya adalah di Cherating Bay Resort, iaitu merupakan tempat penginapan Juan sama Emy..... ada satu kawasan parkir yang cukup untuk kami bergambar.... bila Juan dah setting selftimer, dia harus berlari melintas jalan bagi memastikan wajahnya ada dalam gambar.....maka aku sempat amik gambar Juan berlari.... disini, terkeluarlah peribahasa, "Jangan jadi seperti ayam melintas jalan!" hehehehe.... berikut adalah gambar2 yang Juan amik....
Melompat Gaya Pelbagai.....Aku ngan Emy....KRZ dengan Rafiq.... Yang ini saja2 aku snap.... Emy ngan Fatin.... Bebudak atas banner KCT... Fatin yang kehairanan melihat.... Orang2 tua pun sibuk nak menumpang...tapi tetap kiut!!!!
Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha..kiut ke hape kak..cam spastik je diorg tu.

* dgn harapan org tak pasan acik ada kat situ.ekekeke*

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog