Tuesday, January 20, 2009

Jalan2 sambil makan2!

Mari kita berpatah semula ke hari Jumaat minggu lepas.... kami berjalan ke OU..... KRZ teringin Crispy Chicken..... satu masalah kalau pegi situ, Fatin pasti minta ais krim...belikan jugaklah.... kendian turun ke arena, untuk makan2 sambil pekena teh ais mamak.....Lepas dah abis CC, KRZ makan tempura pulak...tengoklah gaya Fatin....sama macam KRZ kan? Kendian kat sebelah tempat kami duduk tu ada stall jual kuih tradisional.... sebab Fatin suka aku pun belikanlah kuih ketayap... Mula2 memang semangat dia makan, siap suapkan Rafiq lagik.... Pastuh aku tengok dia campakkan saja atas meja?
Aik?
Kenapa?
Aku pun amik kuih tu suap mulut aku pulak.... rupa-rupanya intinya sangat tidak sedap kerana dihasilkan dari hampas kelapa..... memang hampeh! Aku takkan beli lagi kuih ketayap kat situ.... KRZ kata kat stall tu yang sedapnya hanya kuih lapis saja! Lepas makan, kami pun pulang......

1 comment:

Arechick Lana said...

kuih ketayap??bkn nama dia kuih dadar ke??huhuhu.

keji btol meniaga camtu..sian org dh beli..tu nk cut cost la tu kan

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog