Tuesday, January 13, 2009

Video Fatin@23, Shah Alam

Nak tengok tak? Gaya Fatin waktu mula2 KRZ join KCT.... aku ingat lagi waktu ni, tak bawak Rafiq: dah pos umah Kak Sal..... aku nak p Kedah mengiringi murid ke Perkhemahan Unit Uniform Peringkat Kebangsaan 2008.... Masih lagi boleh ternampak bayangan Acik sama Yana jalan sama2 dari kedai.... Huhuhu.... Waktu tu semua masih bersatu lagi.... Dah, sedih pulak bila teringatkan Yana sama bini Wak.... Saksikan saja....

video

2 comments:

Arechick Lana said...

kat opis takleh bukak video ni..nti acik bukak kat umah...mish old moment kan kak...tahun2 depan sok tah sape je tinggal... :'(

Arechick Lana said...

dah tgk video!!!hahahaha..

gilerrrrrrrrrrrrr comeyyyy!!!
kecik je masa tu..pastu siap buat2 bunyik acik suke tu..hahaha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog