Tuesday, January 20, 2009

Mari Ber'Qaseh' di Shah Alam

Mengikut perjanjian yang diatur oleh Juan, kami nak berjumpaan di Qaseh.... memang haruslah melepak kerana sangat letih kerana minggu ini kami bekerja selama 6 hari!!! Sangat lah penat! Oleh kerana nak cuti panjang waktu CNY, maka kami terpaksa tambah 2 hari sekolah pada hari Sabtu.... Bila balik skul sangat penat dan berehat serta menidurkan diri masing sampai petang..... So dalam kul 8.30 kami pun gerak dari umah...Rafiq tido ala2 macam dia yang balik keje.... Fatin pun suam2 mengantuk gak... Aku dah tak berapa ingat detail citer hari tersebut, jadi aku citer yang aku ingat jer.... Oleh kerana aku sakit tekak, maka minuman aku harus air panas yer.... teh o kurang manis.... Untuk Fatin pula sepinggan keropok ubi kayu....Ketibaan Fizi disambut meriah kerana coure dia sudah bertukar wajah.... cun jugak...lepak2 sembang2 makan2 pastuh aku dah boring serta kepanasan... Acik ajak aku p jalan2 sambil nak skodeng Upin.... ni tengah on the way la nih....bukan untuk dibom, tapi nak mengintai kelab keta kembara yang baru tiba.... Takde yang hensem pun..... kemudian kami kembali ke Qaseh untuk membayar segala apa yang kami makan sebelum bertukar ke tempat lepak..... Destinasi seterusnya kami ke SRI TTDI...rasanya nama restoren tu Bunga Raya.... entahlah...hantam sajalah labu.... kemudian makan2 roti arab, orang yang lapar nasi makan nasik...KRZ teringin black pepper beef... rancang pasal mancing bagai pastuh semua pun pulang.....Nah! Tengok video ini yer...

BYE!
Wassalam!

2 comments:

Arechick Lana said...

hahaha...lawok gile pasal intai kelab kembara..xde ensem teros blah.ahaks..

akak..kedai tu nama seri bunga kot..bkn bunga raya rasanya..huhuhu.tah..den pon dh lupo

Aida Fidah said...

Ye la tuh.... akak pon main belasah saja....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog