Thursday, January 29, 2009

Fatin makan biskut marie!

Ni kejadian berlaku selepas aku masak ayam masak merah tempoh hari. Fatin nak biskut, aku pun bukak plastik baru la untuk bagi dia... tapi bukak tu depan dia pastuh yang baki tu aku letak atas meja dapur.... dah dapat satu masing2 keluar dari dapur, sambil aku sibuk ngadap pc nih.... tengok2,
aku terkejut tengok dia pegang sesuatu..... Nampak macam beger..... rupanya bila dah habis roti sekeping,
dia pergi ambil semua baki roti atas meja,
pegang cantik2,
dan makan sikit - sikit.... Bila KRZ nampak, aku yang kena marah....
bukan aku bagi, dia amik sendiri....
Macam2 Fatin ni....

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehehe..tu dh lama x dapat mekdi la tu..kan musim boikot..opp!opp!tp aitu akak dah terbeli kan bawak mancing..huhuhu.kantoi

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog