Friday, January 9, 2009

Makan Busat @ Hasil Tangkapan

Yer, kami buat makan busat kali yang kedua, tapi kali ni tanpa pemancing ikan patin a.k.a Gajah Remaja .... walau pun dalam hati ni teringat juga jamuan D'Carbo tapi teringin jugak nak rasa rohu tiga rasa kan? Macam nilah rupanya.... amboi! Sungguh menggugat kalbu melihatnya....Ikan patin biasak la kena masak asam pedas...dan lauk tambahan kami pada malam tersebut hanyalah kangkung belacan sama telur dadar.... Kemudian kami pun makan....Bila kami dah rasa kelazatan ikan rohu hasil Biebo terus kami habiskan segala isi yang ada.... Sehingga tinggal tulang.....Tiba-tiba...... Tulang pun habis? Dikerjakan oleh Ayin...... Kemudian kami pun pulang, tak sempat pergi ke kedai D'Carbo, kerana anak2 dah bermacam perangai.....Bye!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog