Thursday, January 8, 2009

Suasana Petang Ahad!

Hari minggu yang lalu kerana semangat nak pg sekolah esok harinya, kami tak pergi kemana2, takut penat dan lewat...
.
sampai macam tu sekali.... siap bila aku nak tido petang KRZ kata, jangan tido, nanti malam tak boleh tido awal, takut esoknya aku lewat....
.
Memang kami tak tido, tapikan ke aku ni berdebor je selalu kalau untuk buat apa2 yang agak special.... Last2 petang aku tak tido, malam pun tak tido jugak....
.
haih!!! Sampai petang Rabu baru aku dapat tidur dengan aman, bayangkan betapa sakitnya kepala menahan desing tak tido....
.
Ok, ini macam dah lari dari tajuk... punyalah panjang explaination.... Saja nak attach gambar ni buat tatapan korang... hehehe...Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

ni btol2 muke cam topup rehat.hahaha.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog