Saturday, January 3, 2009

FamilyDay@Cherating-PartX

Meninggalkan Duyong Chalet pagi itu dengan rasa tidak puas hati kerana tak puas mandi...hehehe... nak buat macam mana, ombak terlalu deras! Nak repat pagi2 tu tak dapatlah, sebab aku ni co-driver, nanti bila KRZ tak larat, aku pulak kena ganti.....Sebelum sarapan, aku siap2 barang dan bila balik dari sarapan... tengok masing2 sibuk mengemas....aku pulak rileks dalam keta sambil sambung baca novel.... ni tengok gambar ni.... mula2 nampak muka aku, kemudian nampak gambar Acik? Macam best kan? Kemudian baru teringat nak posing satu family depan chalet.... Sebelum pusing keta untuk bergambar beramai2 depan chalet sempat snap gambar Biebo ini....Kacakkan? Sila jangan tergoda sebab dia belum kerja yer....kihkihkih... bukan, sila jangan tergoda kerana dia dah ada girlfriend! Jangan marah yer Acik.... Last but not least, gambar beramai2.....thanks to adik, sanggup korban takde muka adik dalam semua gambar.... Kemudian kami bergerak ke Cherating Bay Resort untuk bergambar lagi...nantikan.... Tata!

1 comment:

Arechick Lana said...

bagos amaran akak pasl biebo tu..biebo,sila sedor diri skit yang saya ini adalah garang.so dun play2 aaa...

ceyyy..kekunun cam bagos jek cakap gitu.ahaks

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog