Friday, January 2, 2009

FamilyDay @ Cherating-PartIV

Selepas check in, kami terus mandi manda nak menghilangkan lesu badan..... tapi mandi dalam chalet saja... anak2 sekali kumandikan, kerana dah tau nak terus p main boling..... sejuk sangat dan sangat malas nak mandi kerana katil sudah memanggil2..... tapi kugagahkan hati la....
Kami semua p serbu gerai ni.... Ni, si Ejan buat2 gaya seperti penjual satar.... Kami makan keropok lekor sama satar dengan sepuas2 hati.... Jumlah yang kami oder mula2- Keropok lekor:90keping, satar: 7 cucuk...
.
Fatin yang dah melekat dengan Acik.... bagus juga kamu lupakan ummi, boleh aku makan banyak2 (dengan nada tamak haloba!).... Sambil dok menunggu tu macam2 gaya orang kelaparan, tak makan tengahari lagi walau jam sudah 2 petang.... bergelak ketawa dengan penuh dahsyat.... puas jugak nak kaber gigi bila ada lawak jenaka..... kendian bila kopok lekor sampai semua senyap makan sampai abis..... bila abis kepok, baru satar sampai... (sambil tu kami sempat lagi oder kopok lagi 60 keping)pon kami makan sampai licing gak!
.
Anak2 aku mana?
Rafiq dodo....Ni sebelum balik, gaya Fatin nak kejut Rafiq la ni.... kekonon baring sama2... tapi nak mengacau sebenarnya... ok....Pasnih citer p main boling pulak...tunggu........

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha..still terkenang2 kopok lekor gan satar terbaik tu kak..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog