Thursday, January 22, 2009

Mee Goreng Spaghetti

Saja nak guna spaghetti... teringat abang sulung aku dulu selalu masak spaghetti jadi macam mee goreng.... memang sedap dan sangat berkhasiat! Tapi nak menunggu spaghetti masak itulah yang seksanya.... Adalah dalam 20 minit.... Kalau guna mee kuning tu, basuh2 dan boleh terus campak kan? .... Mujur bahan2nya aku dah sediakan dari semalamnya, cuma sayur saja aku baru potong sebelum nak goreng, takut tak fresh pulak.... Banyak jugak bila dah siap, semua masing2 dapat seorang satu bekas.... KRZ, aku dan Fatin&Rafiq..... Gembira dapat masak tau!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog