Thursday, January 8, 2009

KRZ amik ubat!

Memang KRZ tak pernah marah aku amik gambao... tapi kenalah ingat sikit bila nak berpada2 tu kan.... kami klinik tadi, KRZ dah lama sangat batuknya, jenuh aku paksa baru nak p.... Dah sudah jumpa doktor, Fatin boleh nak memanjat2 pulak, tapi kami terus jer gerak.... singgah kedai serbaneka sebelah klinik tu nak cari belon.... takde pong jual banyak2...sikit2 nak buat apa? aku nak guna dalam 200bijik tau... Pastu Juan sama Emy ajak minum2 kat Mizi Tomyam.... Kami pon p la... lama gak rasanya tak melepak... Mujur Acik takde, kalau tak aku fikir mesti lebih lama lagi kami dok kat situ.... Mula2 kami tengok JE makan...kendian Rafiq pulak buat gaya terliur macam M.A Sopi.... terpaksa oder nasi putih, sup kosong sama telur dadar....Pastuh, bila ku suap siap buat gaya tak sabar... dah la tak pandai panggil momi...panggil aku ayah saja! Gayanya dah ala2 kebuluran gitu.... Lepaking, sembang2 ala kadar, kami pun berangkat pulang.... sekian kisah malam ini....

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..cam kelako gile tetiba mentioned M.A SOpi tuh..cian beliau...

apiki panggil akak ayah??muhahaha.bermisai rupanya akak nih.. ;p

sori tak dan join smlm..
kalo tak kompem sume lmbt gi keje pagi ni.huhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog