Thursday, August 13, 2009

Spiderman Pakai Diapers!

KRZ petang tadi nak cuba tengok Rafiq berani tak nak memanjat. Nak test kot2 Rafiq gayat! Takde maknanya hero aku nak gayat kan? Cewek tu ada lah jugak! Kuat nangis! Bluek! .
KRZ ni kadang2 bila bergurau ngan anak2, ekstrem jugak. Naik risau aku. Siap aku warning KRZ, kalau esok2 anak2 buat apa yang dia ajar (seperti panjat memanjat) jangan nak marah pulak! Haha! Tapi memang Rafiq tak takut langsung. Hai anak bertuah!

4 comments:

ryn's said...

heheh...spiderman tecit...

Arechick Lana said...

anak tarzan ka nie??mak tarzan x panjat skalik??

bole..tp jgn bercawat plak ye.haha.larikssssssss!!

nora said...

ish,, tingginya dia panjat gril tu.. baik2,, jangan sampai jatuh..

Aidafidah said...

Ryn- Spiderman cewek satu lagi, haha!

Acik- Kamu memang suka nak libatkan akak kan dalam apa2?

Nora- Ayahnya memang standby jer kat tepi tuh...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog