Thursday, August 6, 2009

Bukan Memperingati MJ

Malam terakhir di kem Tekali, terjadi satu kejadian kabel terbakar dan mengakibatkan terputus bekalan elektrik. Waktu tu KRZ bertindak mengumpulkan bebudak bagai. Aku kan takde sore, jadi aku ngendeng KRZ je la kan... So bila kami dah tidokan bebudak semua, kami mesti keluar untuk makan2. Dah jadi acara wajib la setiap malam untuk jurulatih keluar makan percuma. Bos yang bayar! Haha! Gambar ni sambil dok tunggu la...... Ada cerita terkini, tapi semalam, aku lupa nak transfer gambar. Aku sibuk bangat mengemaskan kotak yang terakhir. Maka sekarang ni officially aku pindah la, sebab dah punggah kotak terakhir... haha!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog