Sunday, August 23, 2009

Jamuan.....

Jamuan diadakan sempena menyambut ketiaan GPK HEM yang baru iaitu En. Mat Saad bin Shaari. Turut berkongi ialah para guru yang mendapat anugerah cemerlang 2008 serta yang mendapat gaji tunggakan sampai 7, 8 ribu.
.
Banyak kan? Pasal depa ada ijazah. Kalau gaji diploma macam aku ni, ada sikit jugak! Haha! Walau pun sikit aku bersyukur dan aku semntiasa berusaha untuk meningkatkan pencapaian akademik aku hingga ke tahap tertinggi yang aku mampu. Panjangnya mukadimah.... Sori ek....Makanan dioder dari jiran En. Mad. Sedap2 belaka. Terutama gulai lomak ikan tenggiri. Puas makan sampai rasa makan lauk berlaukkan nasik. Korang paham ker apa aku cuba sampaikan nie? Buat2 paham dah la..... :P
.
Tak lupa juga ada sambutan harijadi untuk rakan2 yang dilahirkan pada bulan Ogos. Kek pun sodap~! Tapi tak sempat tengok dah abish!!!! Aku balik awal pasal KRZ sampai awal, kalau tidak aku la org last sekali. Bukan pasal makan banyak, tapi tolong kemas la... Hehe! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

entry ini di baca pada bulan puasa..apakah??air menitik di keyboard sudaahhhh

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog