Saturday, August 15, 2009

Jejantas Tak Siap!

Lokasinya betul2 dihadapan Plaza Phoenix, Cheras. Tak tahulah kalau depa dah siapkan ke sekarang ni. Tapi pada satu hari aku ngan KRZ lalu memang kami rasa sangat lucu dan aneh melihat tangga untuk jejantas saja yang dah siap. Jejantasnya tak ada! Macam statue pun ia jugak! Yang lebih lucu tu, jalan yang sama2 dibina dengan jejantas tu dah siap dan sangat cantik! Tinggallah kamu tangga tak sudah menanti rebah!

1 comment:

Aim said...

tunggu pilihanraya seround lagi kot baru sambung.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog