Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 11, 2009

Cubaan Memancing

Pada hari minggu yang lalu, KRZ ngajak aku p mancing kat kolam belakang Shell bertentangan dengan Giant Kelana Jaya..... dengan penuh semangat pegi, sekali tak bukak la... apa ko cuti Thaipusam kah? Oleh kerana tutup, aku ngajak KRZ singgah di Giant tersebut kerana aku nak membeli sedikit barang..... dapatlah satu dua barang kemudian nak pulang.....sebelum pulang, Fatin minta aiskrim....
dapatlah seperti yang dihajatinya.... tak lupa juga aku beli donut kegemaran anak2.....
punyalah suka depa makan.... tapi makan sikit jer.... belen siap bawak p mancing kat Kundang.....
op! Ceritanya nanti yer.....
KRZ qso..... Sebelum sampai umah,
aku ngajak KRZ singgah MaxValu,
aku nak beli penyapu dan sedikit lauk....
saja nak buat bakal, kalau lapar, sekurang2nya ada benda nak masak.... Selepas sampai umah, KRZ buat permintaan minta cucur.... cerita cucur dah publish...aku buat cucur ubi kentang..... Kemudian kami p mancing tau! Kat Kolam Memancing Tao Foo..... Sekian dulu berita.... Wassalam! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

yup..cucur sangat sedappp...hehehe

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog