Wednesday, February 4, 2009

Mari Sambung Buat Tugasan!

Yer, dengan semangat waja kami menyambung tugasan pada hari seterusnya.... hari Jumaat... heran kami sebab geng2 MIC semua lesap.... mungkin sibuk nak sambut thaipusam kan... Kami menggunakan bahan2 terpakai untuk menambah baik kemudahan di tapak Ikhiar Hidup ni.... Contohnya pintu bilik air plastik ni, yang diubahsuai menjadi meja.... kayu2 terbuang ini menjadi pagar penghalang.... dan juga seorang jurulatih yang sangat rajin mencari daun mengkuang untuk membuat pondok banir..... Cerita pondok banir ni kemudian yer.... Suasana di situ sungguh aman damai yer, berhampiran dengan air terjun, sejuk dan nyaman serta banyak pacat! Hari kedua ni, pacat masuk dalam baju... tetiba ada dua pusat! Hehehe! Takdelah sebesar lubang pusat yer..... saje nak bagi korang ngeri.... gatal2 itulah yang membuatkan aku... rimas! Matheas dah tau kegemaran aku, jadi dia siap nak hidupkan api la... boleh waktu aku sibuk amik gambor ni, Penolong Pengarah datang.... dia ni memang sangat besh tau! Sangat rajin nak sertai aktiviti yang kami lakukan....Cayalah! Kendian kami lepak minum pagi, aku ngan KRZ pulak berdesup pulang kerana tak bawak baju no 1.... aduyai! Penat!

1 comment:

Arechick Lana said...

pondok banir tu paling cantik skalik.tido dalam tu ker????

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog