Wednesday, February 11, 2009

Jalan-jalan di Shah Alam

Pada hari Jumaat lepas, KRZ bawa aku p PKNS Shah Alam, hantar cermin mata untuk dibaiki... Sambil2 tu survey cermin mata untuk Fatin tapi semua tak padan.... bukan apa, dia suka sangat pakai cermin mata kami padahal matanya tak rabun.... yang ada saiz budak semuanya sunglassess.... Kemudian aku ajak KZR p Marwillis beli sebuah novel dan juga buku anak2...
ni tengah lepak depan Marwillis tu la.... Rafiq jalan2 kat situ sambil marah2 orang.... sukatik kamu jer kan?
Kemudian melepaks di Qaseh.... Khas untuk perancangan g mancing la nih....
tapi tak berapa nak excited sangat
pasal Biebo dah kena satu penyakit...
iaitu penyakit Kaya....
hehehhe....
Lepaks lebih kurang, kami pun pulang....
Tamat satu citer...
Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..gaya penceritaan adalahj spt sudah dijangkiti virus M..M kah kamu?

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog