Wednesday, February 4, 2009

Malam Terakhir di Kem Tekali

Makan malam aku bermula dengan kepak ayam madu yang dibelanja oleh Tim, birthday girl....
tq so much!
Pastuh ada karaoke.... Sementara KRZ dok sembang2
dgn kawan yang sama minat dgn radio..... kawan ni KRZ panggil Wak instead of his name: Azlin. Adalah sebabnyer... muka dah iras macam Wak, perangai ala2 vangga diri pun yer jugak.... Dalam dok lepak tengok orang menyanyi, depa ada hati nak panggil kami karaoke berduet.... pajadahnyer? Tak mau aku... terus naik keta p keluar.... Hajat dihati nak makan beger sedap tapi tutup...
jadi kami makan sotong tepung.... Balik dari makan tuh, karakoke masih belum habis,
tapi aku dah tak larat, terus masuk khemah, tido.....
Sekian!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog