Wednesday, February 4, 2009

Hari yang meletihkan!

Kami menyambung tugasan dari pukul 2 petang... penat sangat.... selepas tamat tugasan, pertama kali aku tengok para jurulatih makan dengan penuh bersopan....
tak caya? Ini buktinya.... Ini pulak bahagian aku...
Kemudian, selepas isya' ada sesi membentangkan laporan: apakah kerja yang kami dah buat pada hari....
Gambor KRZ ni aku snap dari jauh jer... tapi ramai kawan2 berbaring2 sampai tertidur.... penat..... Walau pun penat,
kami tetap keluar tau, KRZ lapar...
jadi kami p makan beger yang sangat sedap nie.... nak ajak kengkawan g makan la kat situ nanti...
Aku makan sup sayur.... tengah sedap makan,
aku jumpa sesuatu.... apakah ia?
Lepas makan kami gerak p Sukida Resort, dekat saja.... lain kali kalau pigi waktu siang boleh ikut situ...
tapi rupa2nya rakan2 mancing di Tangguk2.... Geram sangat pasal tak dapat mancing sama...
joran takdak!
Terus kami pulang awal....
Sekian....

2 comments:

Arechick Lana said...

OMG!!sempat gi sukida!!

ini tidak adil!!

*sambil hentak2 meja*

Aida Fidah said...

Alah bukan mancing pong...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog