Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 24, 2009

Aku kembali tapi ceritanya dah basi....

Salam Aidilfitri buat semua pengunjung blog. Aku baru sampai dari kg KRZ. Semangat nak ngapdet tapi card reader dgn wire camera tertinggal dalam keta. Makanya aku update sikit citer dah basi ..... yang pertama waktu UPSR, DEL soh kami p melawat anak2 angkat.
.
Memandangkan aku takde kat skul waktu pemberian nak angkat (waktu g KDP 14 minggu kat IPBA), jadi aku g meneman Liza la. Hm.... ni gambarnya ya.... akulah photographer jadi gambarku takde..... Pemilihan anak angkat? Pelajar2 kelas terakhir setiap tahun bermula dari tahun 2 akan diberi seorang ibu atau bapa angkat yang akan membantu memantau pembelajaran serta perkembangan mereka disekolah.
.
Hmmm.... oklah yer, nanti ada lagi satu cerita. Tak tau boleh update cerita raya... hehe...bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog