Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 8, 2009

UPSR 2009

Bermula hari ini sehingga Khamis ini berlangsung UPSR bagi tahun 2009. Ini adalah kali pertama negara menghadapi situasi peperiksaan dengan penyakit menular.
.
Dan seorang calon 5A kat skolah aku juga disahkan positif H1N1. Beliau masih lagi hendak menduduki peperiksaan dan dikuarantinkan. Mulai esok, dia akan mengambil peperiksaan di Hospital. Lebih selamat begitu. Tetiba ku teringat Jumaat lepas diadakan majlis bersalaman dengan murid2 tahun 6 bagi meminta maaf dan restu guru-guru. Dan aku teringat aku bersalaman dengan dia.
.
Tapi selepas tamat acara bersalaman tu aku terus ke kelas 1 Setia untuk dapatkan "Hand Sanitizer". Langkah berjaga2. Harap-harap aku terlepas dari ancaman wabak tu. Wassalam. Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog