Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 2, 2009

Rafiq Tak Sihat!

Salam buat semua. Maaflah ada dua tiga citer terpaksa aku pending kerana anak aku yang bernama RAFIQ tidak sihat. Malam yang berbuka di Qaseh anjuran KCT tu beliau demam dan kami gegas balik awalsebab nak bawak dia g klinik.Ni gambar lepas balik dari klinik. Kesian kan? Tengok muka org sakit pegang beg ubat! Lepas makan ubat yang kali pertama tu dia kena cirit birit. Sampai la pagi ni waktu aku taip citer nih.
.
Semalam aku tak g skul kerana teruk sangat cirit biritnya. Dan tengah2 malam tadi g klinik sekali lagi sebab waktu g smalamnya dia belum cirit lagi.
.
Dalam pada tu aku risau kalau2 pihak sekolah ingat aku sengaja nak cuti. Harap-harap mereka faham. Doakan bujang kesayanganku cepat sihat yer. Wassalam.

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog