Tuesday, September 8, 2009

Teh Candu!

Aku pun tak tau nama teh ni sampai satu hari makan kat kedai mamak, nengok seorang lelaki cina tua minum. KRZ yang bagitau aku namanya. Berasal dari Ipoh. Lepas lepaq di Qaseh, kami berpindah ke Pelita Nasi Kandar Seksyen 9. Fie yang mula2 oder, bila si Kodai rasa tetiba beliau pun oder gek! Macam cendol kata Acik tapi aku tak berminat nak rasa lagi. Ha! Tunggulah bila betul2 rasa nak minum, akanku oder jugak!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog