Monday, September 7, 2009

Berbuka di Makbul Nasi Kandar

Balik dari Semenyih, (yang jumpa patung mamak tu), lalu TTDI dan aku teringat KRZ kata beliau teringin nak berbuka di Makbul Nasi Kandar.
.
Maka kami pun bersinggahan la kat situ. Tapi aku, tak makan pun nasi waktu berbuka tu. Aku ok jer makan nasi mamak, tapi sampai satu masa aku akan tak nak dan rela makan mee goreng mamak je.
.
Kami sampai awal terpaksa la melayan anak2. Fatin makan aiskrim kek ni. Sumpah sedap wei! Perasa pudina. Marbeles sungguh.
.
Pastuh sebagai starters, KRZ oder martabak daging. Ini pun memang heaven rasanya kawan2 oi..... Jangan meleleh air liur kalau baca disiang hari dibulan2 Ramadhan ni sudahlah....
.
Gambar nasi?? Lupa da, pasal sibuk melayan anak2 tak sempat tengok2 dah habish KRZ makan... sekian, terima kasih.

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog