Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 19, 2008

Aktiviti Hari Ini!!!!

Tetiba dalam kul 12 tadi, aku dapat sms dari Ketua Panitia, ye la, aku masih belum siapkan pelan strategiknyer.... adeh! Aku lupa pulak dah berjanjian dengannya... aku janji semalam, hari ni pun dia tunggu gak aku.... puas aku cari kat umah, sah2 aku tinggal kat meja aku di bilik guru.... adeh! terpaksa g skul....tapi takpa sebab aku boleh jugak siapkan lesson note aku... bukan tak siap apa, final touch saja, isi mana yang kurang!.... Maka aku bawak Cik Fatin, tinggalkan Rafiq dgn KRZ... Awal2 aku singgak McD belikan set ayam goreng dan juga skarf move it untuk Fatin... macam nilah aksi dia yer, sambil2 temankan aku buat kerja tu.....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog