Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 19, 2008

LWOT Here We Come!!!!!

Perancangan dengan KRZ pagi2 nak gerak la.. memang kami bangun awal pagi, tapi persiapan tu yang sungguh melecehkan... memang bersiap tu yang paling aku tension sekali sekiranya nak ke mana2.... kalau aku tak siapkan, nanti mesti ada yang kurang, nak suruh KRZ, dia pun tak tau nak siap apa kan.... Kami memulakan perjalanan lebih kurang jam 9.30 pagi dan tiba di LWOT dalam pukul 11.30... sepanjang perjalanan Rafiq tidor jer.... bagus ye adik, ngecas bateri dulu... jadi memang aku melayan Fatin jer la.... Mula2 sampai, aku posing,pastu beratur untuk bayar masuk.... dan pakai pelekat ni... kalau tak silap aku Sunway Lagoon dulu pun pakai macam ni jugak.... Fatin yang sangat2 tak sabar nak masuk.... kendian, salin2 baju... kami terus p cari tempat untuk anak2.... main2 sepuas hati baru teringat nak bergambar.... KRZ dengan anak2.... kendian, perut pun dah mula menyanyi minta diisi, keluar sebentar untuk makan bekalan yang dibawa.... sebelum tu, sesi bergambar bersama badak2 air yer.... KRZ dengan Fatin & Rafiq, serta aku pula bersama Rafiq dan Fatin.... Kendian, Rafiq hampir2 nak jadi mangsa... jadi makanan Gloria.... tapi Fatin tak bagi.... hehehehe.... Selepas makan barulah kami sewa pelampung... masuk ke laluan yang bergerak sendiri.... pelampung ni spesial kerana satu bahagian saja yang berlubang, satu lagi tu bertutup, jadi dapatlah aku bubuh anak2 berdua didalamnya.... Last2 tertidur keduanya.... aku paling suka gambar KRZ ni.... so natural.... kemudian, kami mengambil peluang bergambar berdua... Sewaktu kami memulangkan pelampung, anak2 masih lagi lentok, Rafiq dgn KRZ, fatin pulak dengan aku.... Oh! Penat.....

1 comment:

Arechick Lana said...

bestnyaaaaaaaaaaaa!jeles tgk rafiki gan patin tido lam plampung.amboi akak..pecut ngapdet ka??huhu.bagos

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog