Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 10, 2008

Jalan2 P Sunway Piramid....

Pada petang Ahad, aku ber sms dengan Acik dan berjanjian nak ke Sunway Pyramid... tapi sebelum tu... marilah tengok aksi2 mereka yang ku sayang ni dulu..... Rafiq main wallet KRZ.... Gaya Fatin...dan KRZ sedang qso....ni pulak kat traffic light.....ok... sambung citer... p beli dvd katun untuk Fatin dulu, sambil KRZ beli citer The Mummy 3....pastu terus jumpe Acik ngan kodai kat Upin, terus gerak ke SP.... kami membontoti keta Acik....Dalam hujan lebat kami sampai...paking takdak kami terpaksa naik ke roof top.... ni muka Rafiq yang kesedihan kerana aku paksa lilit napkin atas pala dia...dah hujan, payung pun takdak.... pastuh takdelah p jalan kemana2 pon, cuci2 mata jer, sebab Fatin dah lapar, berhenti kat Auntie Anne's beli pretzel...pastu makan.... dan makan... tunggu budak Juan tu hampeh tak sampai2 pon... p jalan2 lagi, Rafiq kentut dgn sangat busuk, hingga aku terpaksa membawanya ke baby room... rupa2nya dia tak berak pon... tapi sempat jugak aku snap gambao....

Kemudian macam boring takde mende, kami pon pulang.... dan sempat juga singgah Upin sebelum balik umah tu.... Sampai umah tak terus tido, KRZ ajak aku layan The Mummy 3.... oh! Sangat boring pasal takde Rachel Walsh tu dah... heroin baru tak kelakar lansung....Aku tetiba sakit kepala, pas sapu minyak angin terus dodo....Tamat kisah hari Ahad dua minggu yang lepas....

1 comment:

Arechick Lana said...

yes kak..u've made it!picture burok gue terpampang di situ.mukakak

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog