Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 12, 2008

Makan KFC dan Meting KCT Lagik!

Lagi2 meting, kenapa aku begitu anti dengan KCT pon aku tak tau... mungkin kerana aktivitinya tak seberapa, tapi metingnya mengalahkan menteri... hehehe.... sebelum ke Shah Alam, ngajak KRZ singgah KFC.... Fatin yang beria2 nak ayam katanya.... sementara ada duit, bawak jelah.... Kami singgah KFC restoren jejantas.... boleh tengok pemandangan.... pemandangan apa? JALANRAYA! Sampai jer, KRZ sibuk carik baby chair untuk anak2....

Ini pula makanan kami,

yang ada nasi tu KRZ punya bahagian... ntah ngapa aku tamak oder thrift plate... padahal, makan seketol pun dah kenyang... konon2nya aku makan dua, Fatin satu... hehehe.... Macam nilah pemandangan dari atas....

kendian, tengok jam dah sembilan lebih, KRZ berdesup ke Geng's Corner.... sementara aku ajak Ina p Tesco.... boleh gak aku cuci2 mata sambil tengok2kan baju anak2.... apa yang aku beli, baju anak2 sorang sepasang, chipsmore mini dan appollo.....

Si Ina pun terbeli jugak baju baru... hehehe... Ni gaya Rafiq yer...

macam orang besar.... kendian patah balik ke Upin nengok depa tak habis2 meting....

aku pon duduk join... kendian si Rafiq pula buat perangai, susah benar nak mengontrol anak bujang aku ni, last2 dia nak duduk ngan si Rongak...

aku dah lupa apa nama kau wahai Rongak, yang pasti nama sebenar kau melangit sedapnya berbanding nama Rongak tu kan....Kendian aku nak snap gambar Biebo, tetiba duda Yana ni sibuk jer...

dah muka adik pulak tak nampak.... kemudian, Uncle pulak tolong bacakan surat perletakan jawatan beberapa ahli yang pada aku memang patuuuuuuuuuut berenti....

tak payahlah nak berbahasa basi... takdenyer meninggalkan kesan dihati kami ni.... ni pulak bakal2 pengantin yer...

kemudian kami pun pulang..... nak tengok apa perangai terbaru Rafiq? Ni ha....

suka benar menarik telinga ayah.... dan aksi Fatin dalam keta...

sampai umah dalam kul 1.30, seperti biasa baju baru harus dicuba ya....saksikan aksi anak2 aku ya.... Wassalam!!

1 comment:

Arechick Lana said...

i mish patin and rafiki!!!and their mother oso..their father???erkk..cannot lah!muhahaha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog