Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 1, 2008

Makan Pizza Lagik!

Alkisah semalam aku sangat teringinkan pizza dominos... inginku salahkan Khaty kerana mengatakan aku makan pizza setiap minggu (cest! pandainyer bagi alasan, padahal, aku yang kuat makan!).... Sampai je Domino's TTDI, memang teringin jugak nak rasa jenis lain tapi aku takut tak kena selera.... terus oder yang biasa iaitu Aloha Chicken & Beef Pepperoni... kami oder yang regular saje...Dah oder, dibaginya sebotol air Coke bersama 3 cawan guna-buang....Fatin yang buat cawan sebagai permainan....Rafiq pula buat cawan tu sebagai makanan.... kenapa kamu ni, macam lapo bebeno?
Muka aku harus ada.....
Akhirnya, sampai apa yang kami oder....KRZ yang merasmikan...
Oh! Inilah dia garlic bread yang super sedap....Nyam2....Beef pepperoni yang menggoncang kalbu nafsu makan.... Even Fatin pun tak sabor nak makan tau!
Aku terpaksa bagi dia pegang dgn tisu... Piza yang kedua, Aloha Chicken.... ini memang favvy aku dari aku skolah menengah dulu...
Gaya Fatin minum air... dan Fatin makan lagi.....Kemudian kami pon pulang, Rafiki dah tertidur... Aku dan Fatin yang telah gemuk kerana makan pizza 2 keping..... Dan KRZ yang hampir2 nak pitam kerana overdose pizza... hehehe.... Tapi masih mampu drive yer... Sekian....

1 comment:

Arechick Lana said...

banyaknya!!!buleh abih ek..dasat..dasat.btol2 gemor tuh..huhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog