Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 11, 2008

Jamuan Pengawas & Key In Markah

Alkisah minggu2 terakhir di sekolah telah bermula dengan kesibukan yang terlampau, hari ini saja terlalu banyak kerja yang perlu diselesaikan.... Oh! Penat jangan cakap la.... tapi mujur hari ini ada jamuan Pengawas & Pengawas Pusat Sumber..... dapatlah makan sedap..... tetiba time aku baru nak makan, KRZ call kata Rafiq tak mau duduk dalam carro.... terus aku suruh dia singgah, bolehlah aku memujuk serba sedikit.... Rafiq pula, sampai2 diserbu oleh kawan2 aku...berkenan sangat dengan Mat Ciwek suka nangis tu.... Pastu, Rafiq dah ok, Fatin pulak aku dah sumbat sebiji muffin, KRZ meneruskan perjalanan, maka dapatlah aku makan.... Hari ni aku menyiapkan fail peribadi murid dan kena tunggu giliran untuk key in markah...... ke dalam sistem ini.... last2 hampir jam 4 petang baru aku boleh pulang....nak tengok muka aku macam mana? Ni ha...punyalah berminyak, siap boleh goreng telur... tu dia perumpamaannya.... akhirnya aku pun pulang dalam hujan gerimis...... bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

er..goreng telor je ke kak?rasanya adalah lebih afdhal kalo kita teros menepek roti canai di situ.gagaga~!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog