Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 12, 2008

Happy Bithday Detya!

Aku kan dah inpom kat korang yang aku tak suka bila ada parent nak buat birthday party kat kelas! Tapi ada jugak yang datang mintak tolong buat, nasiblah hujung tahun.... aku redha je la... tengoklah kawan2 punyalah berdebar tengok lilin tu... yang si Dety tu pulak happy semacam jer... Nasib baik ada Cik Ain yang tolong aku potong kek.... *Nota untuk Ain: Sila kursus lagi yer bagaimana cara memotong kek.... hehehe.... Nilah antara kuih yang aku kena bahagikan.... Sebelum kengkawan makan, harus la aku suapkan birthday girl.... dan kawan2 yang gembira dapat makan.... Tamat kisah kali ini... Babai!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..sedapnya cake!terkenang kek coklat tak dan bawak balik aitu..muhehehe

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog