Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 4, 2008

Cerita hari Ahad sebelum Ahad lepas!

Maafkan aku kerana terlalu lama aku tidak menunaikan tanggungjawab sebagai blogger, aku tersangatlah sibuk dan penyakit M sudah kembali....Baiklah, aku mulakan dengan cerita 2 pagi Ahad yang lepas... Seperti biasa kami p bersarapan di Anwar,
aku nak kongsi muka Rafiq ni...bila dah comot, siap buat muka berlagak lagi konon2nyer hensem... teruk betul aku ni, kutuk anak sendiri... hehehe...
ni pulak makanan aku roti canai telur bawang...
Fatin dengan teh o ais, mengjangkit dari Acik....
Lepas beli barang untuk dimasak, teringat nak p gunting rambut Rafiq yang makin panjang....
Lihat2lah aksinya..... Kali ni, Rafiq dah boleh duduk, jadi KRZ cuma pegang sebelah jer nak pastikan dia tak terlungkup ke depan.... Tukang gunting kali ni pun memang brutal la, sanggup tekan kepala anak bujang aku ni...... Seingat aku last time dia gunting ala2 kadar jer sebab Rafiq tak pandai duduk diam.... KRZ sedang membeli jiwa Rafiq supaya terus duduk diam......Pastuh, KRZ pon gunting sekali.... Dah tamat kisah pagi Ahad....

1 comment:

Arechick Lana said...

matikla acik!beliau adalah sangat comey!!!bkn macha belakang itu yer..tp my apik..huhuhu.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog