Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 24, 2009

Roti Lilit ~ Idamanku Selalu!

Sebenarnya aku juga mendapat panggilan untuk masuk kem. Tapi sebab mengejut, DEL tak bagi aku pegi. Mereka memang benar2 kekurangan tenaga, jadi petang tu aku pegi jugak menghulurkan bantuan setakat yang termampu untuk rakan2. Almaklumlah, aku dah kena selesema dari malam tolong KRZ bungkus kertas soklan.
.
Sampai2 kem, seorang Ustaz mintak bantuan kat bahagian Dinamika Kumpulan. Pastuh rehat, aku g tolong KRZ. Yeay! Akhirnya aku berjaya melunaskan hutangku pada tekakku yang nak merasa roti lilit buatan sendiri. Inilah dia! Sedap tau! Kata KRZ.... sebab beliau lapar. Kami makan bila budak2 dah balik ke khemah dan bersiap, barulah lepak2 sambil makan roti lilit!
Sampai jumpa lagi nanti. BYE!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog