Wednesday, July 15, 2009

Kempunan!

Nasib baik tak mengandong! Minggu lepas, aku semangatnya melilit roti. Sebab kebanyakan yang aku tengok semuanya tak lilit. Jadi macam tak kena dengan nama. Aku dengan penuh sabarnya mengalih2kan roti tu supaya tak hangit. Bakar atas bara jer. Bila dah siap, aku ketepikan letak dalam dulang. Tapi bila nak makan, dah takde. Huhuhu! Sedih wooo..... Minggu ni nak buat lagik! Tak kira!

3 comments:

Arechick Lana said...

hoh...bole bukak bakery ni kak..hehehe.

sedap ker???bakar camtu je

Kakasma said...

gud idea ni fida...tak penah lagi org bako roti cam gitu..hehehe tak per ke bak bako kat umah flat nie...

Fida said...

Acik - Ada gak angan2 tuh, tapi sekadar angan2 la... Hehehe...

Kak Asma - Saya bakar waktu aktibiti pengakap la Kak Asma... hehehe, kat flat tak berani buat!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog