Sunday, July 12, 2009

Ikhtiar Hidup

Pada hari Rabu yang lepas, depa setuju nak diadakan acara ikthiar hidup maka pagi2 tu aku pun berpesan pada bebudak siap bawak telur dengan ubi kentang. Dan aku pun dengan semangatnya disuruh beli tepung gandum sampai 4 kilo. Terkejut aku mendengarnya. Last2 sepakat beli 2 kilo jer dgn Mas.
.
Sudahnya aktiviti mula kul 3, pukul 3lah mula nak ngidupkan api. Mana boleh macam tu.... Malas nak bising, aku bukan ketua pun. Sok2 aku jadi ketua, taulah korang! Hahaha! Warning nih! Yang pompuan aku kenal pasti 2 orang boleh harap, tambah lagi sorang, boleh aku suruh2.... yang jantang.... hmmmm.... entahlah......
.
Tengok je gambar2 yang aku dah kolajkan nie,
malas nak tepek banyak2 macam selalu.....Sampai jumpa lagi nanti....
Bye!

1 comment:

ryn's said...

waa..aku penah wat roti gulung tuh...tapi kureng masak..huhuhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog