Saturday, July 11, 2009

Paintball SCS 1

Yeah! Aku sudah kembali. Hilang resahku kerana dapat kembali berblogging. Walau pun kebanyakan cerita sudah hampir satu minggu tapi aku suka jer nak kongsi dengan korang semua.
.
Citer pertama adalah paintball SCS yang julung2 alinya diadakan di Extreme Park Shah Alam. Terima kasih kepada Acik, Biebo sama Pizi Pizo kerana sudi hadir memberi sokongan moral kepada kami. Sukan ni adalah antara sukan yang memerlukan belanja. Walau pun tak semahal golf, tapi bagi org yang makan gaji kerajaan dengan kelulusan diploma macam aku ni memang la terasa sangat.
.
Tambah2 lagi kalau perjanjiannya bayar RM50 sorang, tup-tup kena tambah lagi RM50sorang. Itulah satu ketidakpuasan hati aku pasal aktiviti paintball hari tu. Bukan apa, kami kena bayar duit pallette yang kami tak guna lagi.... tu yang terasa sangat. Janjinya 31 org nak datang, tapi hanya 16 jer yang muncul...
.
Itulah sebabnya kena topup. Aku main dengan KRZ jadi kena topup lagi RM100. Aduyai! Planning nak buat benda lain duit tuh..... Dalam senyum kelat, KRZ hulur jugak duit tuh... Ok, tengok gambar jer la..... Sedih pulak tetiba terkenangn RM100 tuh.... huhu....

3 comments:

ryn's said...

fidaaa...rindu sama kamu laa...kamu bz ye?

Huda Engku said...

patut mcm pnh tgk tmpt tu..extreme park upenye... sum1 i knw is an instructor there...

Fida said...

Ryn- Rindu eh? Bila la kita nak jumpa kan?

Huda Engku- Owh, iyer ker? Memang satu pengalaman baru buat aku la main paintball kat situ... hehehe...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog