Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 20, 2009

Malam Nostalgia

Sabtu lepas aku g Reunion SMK SEKSYEN 16.
Sungguh tak kusangka majlisnya sehebat itu. Itulah untungnya tak bagi high expectation, jadi terus rasa grand bila sampai dan tengok pentas. Memula, aku berniat nak tinggalkan anak2 dgn KRZ. Sekali bila sampai Shah Alam, takde kaum kerabat melepak seperti selalu, maka aku terpaksa bawak sorang. Aku bawak Fatin.
.
Acaranya best2 belaka, terutama tayangan gambar lama2.... aduyai terkenang beb! Ada juga cabutan bertuah dan aku tak cukup tuah malam tu... heheheh....Makannya pun sedap tapi tak puas pasal tak boleh bertambah. Semuanya ngam2 saja.
.
Sampai nak minta air pun payah. Tapi mengingatkan untuk tabung sekolah, kebanyakan kami bising kat situ saja. Sila simpan kesamsengan anda yer....Takdenya nak bawak ketengah ketepi. Biarkan..... Apa pun saksikan saja kolaj ini.
Mau jimat space jadi terpaksa buat kolaj.....
Heheheh!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog