Tuesday, July 14, 2009

Besday KRZ yang ke 30

Takde sambutan bermeriah2 macam tahun sudah. Baru pindah rumah jadi kewangan tak berapa mengijinkan. Belanja kawan2 makan sate (itu pun 30 cucuk) dan belikan kek untuk KRZ saja. Thanks to Acik for all the support. Macam mana KRZ menikam kek tu, macam tulah hati aku tertikam sebenarnya. Tapi untuk malam tu jelah. Sampai semua yang aku buat pun jadi tak kena. Nak amik ais pun jadi ais kosong. Ada beza ker? Mampuh mu la. So, malam tu, adalah kenangan yang aku tak mau ingat. Jadi, itu saja. Sekian.
.
p/s:Sila abaikan entry gila inih.

3 comments:

ryn's said...

hepi besday to krz..korang couple paling cool...

Fida said...

Thanks Ryn.... mish u....

Arechick Lana said...

a'ah kak..saya tertikam jugak okkk..

cho scary!huhuhu

xpe.no heart feelings ;p

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog