Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 20, 2009

Kedatangan Ryn & Ajib!

Sebelum kami keluar beriadah, aku menerima kunjungan julung2 kalinya sahabatku Ryn dan Ajib. Thanks sudi datang umah burukku. Maaflah takde makanan nak dihidang. Ada air oren sejuk je.... Hehehe!
.
Aku suka org datang umah aku sebenarnya. Lagi suka kalau boleh bagi makan. Lain kali datang lagi tau. Ryn bawakan aku kek coklat! Kata Ryn lagi tadi dah p bagi kat Aniq kat KJ.... mesti Aniq pun suka tu.....Untuk pengetahuan korang memang sedap rasanya! SUPER DUPER SEDAP! Memang all time favvy Cik Patin tu..... Sesapa rasa tingin, mailah umah aku sementara masih ada stok... hahaha.... Ryn juga bawakkan kuih-muih untuk minum petang. Thanks sekali lagi Ryn.
.
Sebenarnya aku ngan KRZ semalam macam blur2 pasal boring dok umah. Tak teringat nak amik gambar Ryn ngan Ajib. So sori eh..... Dalam boring, nak g berjalan takut teringin macam2, dahlah zaman eko no money meleset ni..... (sebonarnya eden yang no money!) Jadi lebih baik dok kat umah saja.... Hahahaha!

2 comments:

ryn's said...

heheh..seronok dpt jumpe pida sbb dah lama tak jumpe..heheh

Arechick Lana said...

knape tak jemput jiran kak???

berkecil ati... T_T

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog