Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 21, 2008

Aktiviti Hari Sabtu....

Malam balik dari miting, aku tanya KRZ, esok nak p mana? dia jawab, esok kita dok umah jer.... betul2 duduk umah sehari tu.... Cerita hari Sabtu bermula... dalam pukul 11.30, ada member satu tempat kerja dengan aku tu call, ajak datang umah, dia masak nasi ayam... mula2 malas gak nak pergi, last2 terpergi bawak Fatin, aku punyalah selambe, pakai kain batik ngan tshirt jer... sampai tudung pun lupa pakai! Amik ko! sebab dekat sangat umah dia ngan umah kamik.... Keluar beberapa langkah, rasa pelek semacam, aku pun patah balik dan pakailah tudung.... bila sampai umah kawan aku tu, tgk2 kawan yang satu lagi tu, punyalah jangok.... kebetulan Fatin terkencing pulak...(kononnya aku nak train dia takyah pakai diapers....), aku pun menorek balik... boleh aku tukar baju, dan ajak KRZ sekali lagi.... Last2 KRZ pun nak jugak ikut, kami ni baru jer lepas makan kat umah, tu yang malas tu nak pi makan lagik kan?....
NASI AYAM PUAN TINIK.....

Nilah kawan aku Tinik...a.k.a Tukang Masak....sedap tau Nasi Ayam dia.... Ni pulak makanan kami.... Gambar sekumpulan manusia sedang bersosial... Tinik mengurati Fatin.... Faris pulak anak Khaty..... Tinik dan Khaty.... KRZ membuli Rafiq... Ana bersama Hazim dan Suami Tercinta.... Maafkan aku Ana, aku tak tau pulak mu tak suka aku siarkan gambarmu nie, lain kali aku tak boh dah....

Terima kasih Tuan Rumah Berdua!!!...Lain kali jangan lupa jemput kamik lagi..... Petang itu, kami cuma pergi ke kedai mamak berhampiran umah, Fatin la yang mengajak....sebab dia dah tersangat boring duduk kat umah.... KRZ dengan anak2... Fatin tegur kucing.... Fatin di tengah jalan.... Dah nak sampai.... Dalam kedai..... Malam dalam kul 8, RBD call KRZ, mintak tolong buatkan Buku Program..., KRZ taip mana yang patut, aku edit lebih kurang.... print.... Cari kedai potostet kat DD suma tutop, maka kami bergegas ke TTDI.... balik, KRZ sibuk menyiapkan beg boling, anak2 pulak sibuk wat nie... aksi memunggah 2 beradik.... Tetiba teringat tag urusetia, KRZ kata patutnya dia yang buat, maka kami pun buat dan print, gunting sbelum masukkan dalam tag plastik.... last2 pukol 2 lebih, baru suma siap..... mengantuknyer........

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog