Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 22, 2008

Kisah semalam dan hari ini.....

Isnin
21st July
- takde pape yang menarik, kat skul, aku cuma snap gambar anak2 aku sebab mike menang 1st prize (Medley of Nursery Rhymes)...
Anak2ku disekolah....(dibelakang kelas)
3 gambar di atas, hiasan depan kelas....
balik sekolah, aku terus kemas rumah dan pastu aku dodo....bila malam , tengok gelagat anak2....inilah mereka....
Rafiq bukan main seronok bila dapat baju nie....
Fatin bersembunyi di bawah penyidai.....
Entah apa yang dimainkan oleh 2 beradik nih....
Rafiq pun, sampai nak panjat keluar dari walker........

Akhirnya nampak jugak ummi merakamkan aksi mereka.....

Selasa

22 Julai 2008

- pagi2, ada sesi fotografi, sebab aku mengajor kelas 2 Setia.... terpaksalah bawak mereka sekali ke tempat bergambor, kalau tidak, berkemungkinan mereka akan berbunuh-bunuhan didalam kelas.....

- lepas tu, ramai jugak cikgu yang tolong setting, maklumlah, aku potong queue, patutnya kelas aku yang last tangkap gambor, tapi jadi no. 2.....

- nilah hasilnya, sungguh aku nampak gemok didalam gambor ini.... arghhh!!!! Tolong!!!! Nak kurus!!!!!

- lepas rehat KRZ datang, nak suruh tangkap gambar dgn baju baru.....ceh ceh ceh.... siapa bagi tu? ehem...ehem...

- Fatin pun nak jugak kenap snap....

- sama jugak dgn Rafiq....

- Ini barulah betul.....nampak kurus.....

- Pastuh aku masuk 2 Rajin, ini kelas yang wanted jugak kat skul.... ni depa la tolong snap....

-Aku pun snap gak gambor depa2....

-Lepas habis 2 Rajin, aku p opis, Lea yang gebu ni....

- suruh aku makan dorian, aku sempat amik gambor jer.... apa pun terima kasih kerana mempelawa ..... takdok rezeki....

- sebelum balik, sempat jugak snap gambor Maz dan Ros, kelihatan Maz sedang bertanyakan "nampak?" pada aku.... maksudnya nampak tak bekas gula2 tue?

- ni pulak gambar Maz dah sedia, tapi Ros pulak buat muka.....

Apapun, begitulah sedikit sebanyak hal aku kat tempat kerja, saja sebelum ni aku seperti merahsiakan apa pekerjaan aku, ya aku seorang GURU.... banyak dan ramai lagi yang belum aku tampilkan, tunggulah bila aku benar2 berkelapangan dan mempunyai gambar mereka ya... Terima kasih pada kawan2 kerana begitu memahami dan sudi menjadi tempat aku bergembira... sampai jumpa lagi, Wassalam....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog