Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, July 19, 2008

Meeting Bulanan....

Malam tadi ada meeting bualanan KCT. Sebenarnya aku malas nak pergi... yelah sejak2 minyak naik harga nie, terasa benar kalau nak p jalan2 tu kan... satu lagi, terasa macam sia2 jer p sana, kalau sambutan kurang menggalakkan, maksudnya kehadiran ahli yang tak pernah penuh.... siapa2 yang betul2 ada hal yang tak boleh dielakkan, takpelah.... ini macam sengaja tak mau datang, sedang KRZ dari jauh boleh datang, ini pulak satu kawasan, aku benci dengan sikap mereka ituh! Emosi sungguh aku sekarang nie..... Sampai2, tengok tak ramai, aku dah malas dah... intai lagi, tengok, takde pun ahli NURWANI, kebetulah Rafiq pun dodo,
aku stay dlm keta... KRZ pegi bawa Fatin... boringnyer..... aku sms KRZ tanya apa citer, dia suruh aku ubah keta, paking dekat dgn tempat miting mereka, inilah posisi coure KRZ.... dibelakang kereta Parudin....
Ku intai ahli Nurwani, ada 2 orang nie jer....
Aku pun jengok Rafiq, masih tidur.... aku tunggu lagi.... selepas itu, kulihat Parudin, pergi ke keretanya dan membuka pintu sebelah pemandu, mengikut kefahaman logik manusia, almaksudnya ada Marudin kat situ...., mengapa anda tidak keluar? hatiku tertanya2..... selepas itu Rafiq pun terjaga dan aku terpaksa jugak mengeluarkan diri aku....
Rafiq terus dipegangi oleh Ejanrudin Kancil, dan lihatlah, betapa gembiranya Biebo itu..... Anakku Rafiq, seperti berada dalam kekeliruan kerana tidak tahu pada arah mana yang perlu dia lihat, kerana secara tiba2, semakin ramai ahli y ang menghadirkan diri.....
Kelihatan KRZ posed untuk blog aku nie....
Dan KRZ bersama RBD....

Tiba2 Fatin jerit..... tue.... tue..... tengok2 ada kapal terbang, siap tunjuk2 lagi.... tapi arah tunjuknya salah, mana ada kapal terbang, terbang serendah itu......

dan kemudian mereka pun nak pergi makan kat belakang mekro, kata Parudin mengejek RBD yang tersasul kerana lidahnya keras..... perkataan asalnya makro.... duduk jer kat kedai Geng tersebut, anak2ku sibuk hendak mencabut sticker no 3 di meja, hai lah anak....bawak2 bersabar yer.....

Fatin, biasalah nak dengan ayah jer....

inilah gambar manusia bersembang....

Gambar RBD tunjuk gaya "peace"...

aku rasa aku ada terkasar malam itu, apabila Ajeprudin kata "Kak, tangkaplah gambar aku tgh ready, nanti baru hensem!" Aku sebenarnya nak bergurau, tapi bunyi ayat aku "Sukatik akulah nak tangkap gaya apa pun, ni kan kamera aku!" Maapkan aku ok! Tak terniat nak melukakan hatimu....... kalau BA mesti dah merajuk....

kemudian, aku pun tak melepaskan peluang bergambor dengan Wida...

selepas itu air yg kami oder pun sampai, KRZ mintak Apple Juice, lihatlah....macam teh ais, air aku pulak, susu suam.... air ubat aku bila dapat penyakit bulanan..... kelihatan

KRZ sedang cuba menghiburkan Cik Fatin... Ini gambar Ajeprudin yang cuba nak menggoda anak daraku...

ini pulak Cik Fatin yang makan dengan penuh gayanya... selepas itu kami pun pulang.... penat dah...... tamat.....

1 comment:

Arechick Lana said...

akak..mmg agak huduh biebo i gelok camtuh!wakakakaka~!cam tanak ngaku boipren jerk!wahahaha.giler durhaka!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog