Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 17, 2008

Aku MC lagi.....

Petang semalam, lepas maghrib, KRZ bawak aku g klinik.... waktu dia kol lam kul 6.30 tue, aku memang dah kiok habih... tak larat bebenor....
Aku kunci pintu....
Jalan keluar....
Nampak seekor ikan...., naik ikan tu...... Sampai klinik, KRZ suruh aku pi ngan Fatin sebab xdak paking... Aku pun masuk klinik...bagi kad....

Kelihatan misi sedang menjalankan tugas.....

Pastu, Fatin dengan tak pakai kasut, melawat satu klinik... yang paling dia suka main, dustbin sebab boleh bukak mulut dia bila kita pijak tuil tu.... adus... aku dahlah dengan sakit2 badan, lagi tambah hangin....

Biskut untuk menyuruh Fatin diam.....

Ha! kan dah diam...

Ni senyum macam ada makna jer....
(tak baiknyer ummi ni, berprasangka.....)

Nama doktor yang memang biasa kami sefamily p jumpa...

Doktor Yuzwaiz ini very2 caring and understanding... yang paling aku suka, preskipsi ubat yang dia bagi, memang elok, dar KRZ, Aku, Fatin n Rafiq.... kena ubat Dr Yuwaiz... boleh baik.... INSYAALLAH!!!!

Keluar duit, dapat ubat dan MC 2 hari... lega.... Dokter Yuwaiz nie memang memahami, kerjaya aku ni memang perlukan break sekali sekala.... Pastu teringat pampers Fatin dah abis, bergegas lak g tesco... sejuk ya amat kat situ... dahla dengan tak larat....sudahnya aku asyik berpaut pada KRZ jer... masa sakit nilah nak mengada2 pun.... IDEA FATIN Fatin seperti biasa akan mencari sesuatu idea atau bahan untuk bermain, lalu kat bahagian peralatan camping (KRZ yang nak g tengok)... sebelah tu, bahagian beskal... Fatin pun apa lagi 'Ayaoh, nak!' betul... dia sebut ayah...bunyinya Ayaoh!!!
Sebahagian dari beskal yang ada...

Nilah gambor Fatin naik beskal...

X dpt nak naik beskal, makan penyangkut nie pun best.....

KRZ telah berkata, "Nanti besar sikit lagi, ayah beli kat Fatin....".

Pastu beratur, bayar... balik...

Kelihatan KRZ mendukung Rafiq

Kelihatan Fatin memegang getah escalator...

Kelihatan ikan bersembunyi....

Kelihatan Fatin tertidor.... Sebelum balik, aku cakap ngan KRZ nak makan bubur, sebab doktor pesan jangan makan benda berminyak... KRZ singgah McD, belikan dua Bubur Ayam McD.... satu dia punyalah... lepas makan bubor, aku makan ubat... teruslah sleep..... zzzzzzZZZZZzzzzzzz.........

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog