Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 23, 2008

Kisah hari ini....

Pagi2 aku dah happy sebab kononnya boleh nak practise budak 2 Setia buat persembahan, semalam KRZ dah tolong burn cd lagunya..... Tapi waktu perhimpunan, aku sempat snap gambar 2 org bespren kat school, iaitu.... 1) Khaty 2) Hana (cuba perhatikan lidahnyer....hahahahhakha....) Yang lain pun semuanyer bespren gak, cuma gambar belum ada... Tup-tup, cdnyer punah, ntah terhempap beg ke, atau aku terduduk ke, boleh terkepak pulak... Lepas habis kelas 1 Setia, maka aku terpaksa pulang untuk memburn cd baru.... Sampai skul, terus menjemput 2 Rajin, bagi latihan...... Lepas habis tu, baru boleh melatih budak2.... Penat jugak melatih mike tue, keaktifan mereka itu yang memenatkan aku... mujur ada ku Azril yang tolong sama... malas nak tangkap gambar tadi....mungkin latihan esok, baru aku tangkap kot.... Pastuh, aku naik opis.... Baru jer duduk tetiba, Khaty dgn Zizi datang bwk seorang murid yang bocor di atas kening kirinya, aku yang memang suka menyelamatkan org, terus masuk pantry room ambik sebekas air untuk cuci luka....
Cubaan buat muka tak bersalah.....
Katanya, dia terjatuh di atas tiang gol netball... hei, puas jugaklah menyoal siasat.... last2 ada kawan dia bgtau yg dia angkat tiang tu pastu tiang gol tue, terpantul naik kemukanya.......
(tiang tadi dibaringkan oleh Mas ketika anak muridnya pergi menggosok gigi)....
kelihatan Mas cuba menyembunyikan wajah ayunya....
tulah, cari penyakit lagi..... pastuh, bernanah jugaklah telinga dengar bebelan maknya pulak... hahahahaha!!!!
inilah dia barisan guru yang menyoal siasat....
ini pulak gambar curi Liza
Susah betul nak amik gambor dia, maklumlah....artis!!!! hehehheh, jangan marah yer.... gurau jer... oklah, petang nanti aku sambung lagi....bye.... Wassalam....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog